17 Ocak 2011 Pazartesi

16 Ocak 2011





































Bugün 16 Ocak 2011 12 Safer 1432 K.Sani: 3 Kasım 70 Sultan III. Murat'ın Vefatı (1595) - İran'da Şahlığın yıkılması (1979) - Fırtına


HADİS-İ ŞERİF


 


Dünya, mü'minin zindanı, kafirin de Cennetidir.


 


SİİR ---- ARADIM


 


Bal var diye açtım nice peteği,


Sonra tadı başka ballar aradım.


Boş yere okşadım solgun çiçeği,


Yaprakları taze dallar aradım.


 


Yıllarca kör tuttu o hisler beni,


Hep çağırdı durdu o sesler beni,


Nihayet kurtardı bu hisler beni,


Hakka giden başka yollar aradım.


 


Zalimlerden dolayı mazlum sürünen,


Başı beyaz karlar ile bürünen,


Semaya pek yakın gibi görünen,


Ulu dağlar, Çamlıbeller aradım.


 


Servete sarıldım büyük iş gibi,


Sarıldıkça ezdi iki diş gibi,


Rızkımdan fazlası benimmiş gibi,


Gece-gündüz koştum, mallar aradım,


 


işte en doğru yol budur, bu derdim,


Hayat bu zanneder, kazanır yerdim,


Sonunda fikrimi emrine verdim,


Işıklı aydınlık haller aradım.


 


Her gece üstüme elem çökerken,


Cengiz'in gözleri yaşlar dökerken,


Bir gece uyandım şafak sökerken,


Gönül bahçesinde güller aradım.


 


M Cengiz


FIKRA


 


Bir otobüs dolusu politikaci seçim kampanyasi için Teksas'ta dolasiyorlarmis.


Otobüs büyük bir çiftligin yanindan geçerken, otobüs soförün dalginligi yüzünden derin bir sarampole uçmus.


Çiftçi kosarak gelmis, gece kurda kusa yem olmasinlar diye cesetleri gömmeye baslamis.


Ertesi sabah,Serif sorusturma için çiftlige gelmis.


Çiftçiye sormus:


-"Otobüsteki bütün politikacilari gömdün demek...


Hepsi de ölüydü, eminsin degil mi?"


- Çiftçi cevap vermis:


"Bazilari yasadiklarini iddia ettiler ama politikacilari bilirsiniz....


Nasil yalan söylerler!!!".


GÜNÜN SÖZÜ


 


Bir kapının kapalı olduğunu anlamak için o kapıyı itmek gerekir. Montaigne


YEMEK MENÜSÜ


·   Kabak dolma


·   Mercimek çorba   


·   Yoğurt


·   Kadayıf


ÇOCUĞUNUZA İSİM


Erkek: ABDÜDDAR: (Ar.) Er. - Zararlı şeyleri ve sebeblerini bir hikmete mebni olarak yaratan Allah'ın kulu. ed-Dar. Allah'ın isimlerindendir.


Kız: AYGEN: (Tür.) Ka. 1. Dost, arkadaş. 2. Sevgili, yar. 3. Temiz yaratılıştı.


MANİ


 


Ecel suyu içilir,


Beyaz kefen biçilir,


Sorgu sual bitince,


İyi kötü seçilir.


KARİKATÜR


 


BİLMECE


İstanbul da pişer
Kokusu buraya düşer


Cevabı Yarın.


Dünkü Cevap: (RADYO)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler