4 Nisan 2011 Pazartesi

4 Nisan 2011


















































































Bugün 4 Nisan 2011 1 C.Evvel 1432 Mart: 22 Kasım 148 Karabük Demir-Çelik Fabrikası'nın Açılışı (1937) - NATO'nun Kuruluşu (1949)


HADİS-İ ŞERİF


 


Şüphesiz ki münafıklara en ağır gelen namazlar bu -yatsı ve sabah- namazlardır. Eğer bu iki namazdaki sevabı bilmiş olsaydınız, dizlerinizin üzerinde emekleyerek de olsa bu namazlara devam ederdiniz. Ravi: Ebu Davud, Salat 40


 


HATIRA - NASIL MÜSLÜMAN OLDUM


Geçen yıl İslâm dinini kabul eden Amerikalı kadın film oyuncusu Allison Woolford, Musluman oluşunun ilginç hikayesini anlattı. Müslüman olduktan sonra Kuveyt'e yerleşen ve Arap sinema filmlerinde ve dizilerinde boy gösteren Woolford, Islâmın huzur veren bir din olduğunu ifade etti. Gazetecilere Islama girişini de özetle şunu anlattı:


"Bir kaza sonucu bir haftalığına hastanede yattım. Yanımda bir bayan hasta vardı ve acısını dindirmek için daha sonra benim de hoşuma giden ve yabancı olduğum farklı bir tarz müzik çalmaya başladı. Ben de bu çalan müziği sevdim; onunla her gün bu müziği dinlemeye devam ettim. Bu müzik çok farklıydı, Çünkü içimi okşuyordu ve gerçekten de dinlerken huzur buluyordum. 0 kadın hastaneden ayrılırken bu şarkıları söyleyenin ismini sorduğum da aldığım cevap beni şaşırttı. Kadın sorumu gülerek cevapladı: "Bu dinlediklerimiz şarkı değil, Kur'ân tilâvetiydi, yani onlar Allanın sözleriydi." dedi. Bu beni gerçekten çok şaşırttı. Böylelikle bu huzur dolu ilâhî kitabın peşine düştüm. Kuveyt'e gelerek Müslümanlarla buluştum. Onların ne kadar güzel huylu birer insan  olduğunu  görünce de Müslüman olmam gerektiğim anladım. Müslüman olduktan sonra ailemden ciddi bir tepki almadım. Şimdi İslâm'ı daha iyi anlayabilmek için fetva ve ilmihal gibi dersler alıyorum"


 


FIKRA


 


Stalin ve hitler bir kahvehanede oturuyolarmış..Kahvedeki bi adam yanlarına yaklaşmış ve :


- Gözlerime inanamıyorum siz Hitler ve Stalinsiniz..! demiş..


- Evet doğru demiş Hitler..


- Peki burada ne işiniz var ne yapıyorsunuz? demiş adam..


- 3.cü dünya savaşı çıkarmayı düşünüyoruz demişler..


- Nasıl bir plan yapıyorsunuz? Kimler ölecek bu savaşta? diye sormuş adam..


- Ondört milyon yahudiyi ve bi tane de motorsiklet tamircisini öldüreceğiz..demiş Stalin..


- Motorsiklet tamircisini niye öldüreceksiniz? diye sormuş adam..


Hitler Staline döner ve şöyle der :


- Ben sana demedim mi Yahudileri kimse sklemez diye..!


GÜNÜN SÖZÜ


 


Hayatta bir gayesi olmayan insanlar, bir nehir üzerinde akıp giden saman çöplerine benzerler; onlar gitmezler, ancak suyun akışına kapılırlar.


Seneca


YEMEK MENÜSÜ


·   PİLİÇ FIRIN


·   PİLAV


·   ŞEHRİYE ÇORBA


·   SÜTLAÇ


ÇOCUĞUNUZA İSİM


Erkek: BELEK: (Tür.) Er. 1. Hediye, armağan. 2. Selçukluların Dersim, Gere, Harput ve Halep emiri.


Kız: AÇELYA: (Yun.i.) Ka. - Kokusuz, fundagillerden çeşitli renklerde çiçek­ler açan bir bitki.


MANİ


 


Huzura ermek için,


Mutlu gün görmek için,


İmanla ölmek gerek,


Cennete girmek için.


KARİKATÜR


 


BİLMECE


Denizler niçin tuzludur?


Cevabı Yarın.


Dünkü Cevap: Oruç



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler