9 Mayıs 2011 Pazartesi

10 Mayıs 2011


































Bugün 10 Mayıs 2011 7 C.Ahir 1432 Nisan: 27 Hızır 5 Sakatlar Haftası (10-16 Mayıs) - Akka'da Cezzar Ahmet Paşa'nın Napolyon'u mağlup etmesi (1799)


HADİS-İ ŞERİF


 


İlim öğrenmek üzere yola çıkan kimseye, Allah, Cennet yolunu kolaylaştırır. Ravi: İbni Mace, Mukaddime 17


 


HATIRA – AY’DAKİ SIR (2)


Sonra Armstrong ve Apollo-ll Astronotları salimen  dünyaya döndüler. Bantlar yeniden dinletildi. Bu sırada NASA'da görevli olan Mısır asıllı Faruk El Baz'a danışıldı. Ay da okunan bir mesajın sözlerinin; "Arapça kutsal bir cümle olduğuna" ilişkin bilirkişi raporu verildi. Daha sonra aynı cümleyi Apollo-16 astronotu Worden de işitti. Aslında hiç kimse tatmin olmamıştı, Belki UFO, belki başka birileri ama Ay'da bir mesaj vardı, Armstrong hiç mi hiç tatmin olmuyordu. Bu sırada astronotlar dünyayı geziyorlardı. Gittikleri her yerde büyük bir ilgi ile karşılanan astronotlardan Armstrong'un yolu Mısır'ın başkenti Kahire'ye düşmüştü. Armstrong kendisine gösterilen rağbetten memnundu. Bu sırada olan oldu


Armstrong irkildi; «Hey, bu Bu müzik sesi ne?" Mısırlılar gülmemek için kendilerini biraz tuttular. Sonra da cevap verdiler:  "O  müzik  değil Ezan... Kilise canları neyse Câmi'nin  de  ezanı  odur.


  Müslümanları namaza çağıran insan sesidir."


    Armstrong: "Ben bunu daha önce de işittim. Ben, dünyayı kasdetmiyorum, bu sesi Ay'da duydum."


-    Armstrong'un yüzü kireç gi biydi: "Aman Allahım! Seni şurada yanı başımda değil ta Ay'da buldum." Uzun bir süre Armstrong'dan ses seda çıkmadı. Sonunda bir açıklamada bulunuldu. Şehâdet getirerek Müslüman olduğu açıklandı.


FIKRA


 


Adamın biri Köydeki Papaza acayip kıl olmuş..Onu dövmek için sürekli kendini zor tutuyormuş..Bir gün yine papazı görünce tekme tokat dalmış..Çok feci vuruyormuş..Papaz :


- Kardeşim durup dururken niye dövüyorsun..


Adam da :


- Siz İsayı Neden Çarmıha gerip Astınız ? demiş ve bi tane daha geçirmiş..


Papaz :


- Yahu bu 400 yıl önceki olay demiş..


Adam :


- Olsun ben yeni duyuyorum..Bundan sonra ziki tuttun..demiş


GÜNÜN SÖZÜ


 


Karanlık geceleri ben uykusuz geçirirken, sen sabaha kadar uyuyorsun.Ondan sonra da bana yetişmek istiyorsun. Ne gezer.


Zemahşeri


YEMEK MENÜSÜ


·   BALIK FİLETO


·   TARHANA ÇORBA


·   M.SALATA


·   HELVA


ÇOCUĞUNUZA İSİM


Erkek: AGRA: (Ar.) Er. - Çok sevimli, çok yakışıklı.


Kız: AĞCA: (Tür.) Ka. - Beyaz tenli ka­dın.


MANİ


 


Kim ki şartına uymaz,


Böyle kılarsa namaz,


Hoca, sevap bir yana,


Cezadan da korumaz.


KARİKATÜR


 


BİLMECE


Tüfek, makineli tüfeğe ne demiş?


Cevabı Yarın.


Dünkü Cevap: Çok konuştukları için

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler