9 Ekim 2011 Pazar

4 Eylül 2011




















































 























Bugün 4 Eylül 2011 6 Şevval 1432 Ağustos: 22 Hızır 122 Sivas Kongresi (1919) - Atom Enerjisi Komisyonu Kuruldu (1956) - Bilecik'in Kurtuluşu (1922) - Zabıta Haftası - Bıldırcın Geçimi Fırtınası


HADİS-İ ŞERİF


 


Kim önemsemeyerek üç cumayı terkedecek olursa, Allah (c.c) onun kalbini mühürler. Ravi: Ebu Davud


 


ESKİ ŞAİRLERİMİZ


 


Çıktım yücesine seyran eyledim,


Cebel önü çayır çimen görünür,


Bir firkat bastı da coştum ağladım,


Al yeşil bahçeli Kaman görünür.


Şaştım hey Allahım ben gene şaştım,


Devrettim Akdağ'ı, Bozok'a düştüm,


Yozgat'ın üstüne bir ateş saçtım,


Yanar oldum oylum duman görünür.


Gönül arzuladı Niğde'yi, Bor'u,


Gün günden artmakda yiğidin zarı,


Çifte bedestenli koca Kayseri,


Erciyes karşıda yaman görünür.


Dadaloğlu'm der de; zatından zatı,


Çekin eyerleyin gökçe kıratı,


Göçmek değil bizim ilin muradı,


Ak yere gitmemiz güman görünür.


Muhanetlik etmek değil kârımız,


Şehriyar sözüne uyanlardanız!


Meydana girende yoktur korkumuz,


Kazaya ırıza diyenlerdeniz!


Ödleklerle hoş değildir aramız,


Teke tek düşmana varmak töremiz,


Muhanete sardırmayız yaramız,


Yarayı kendimiz saranlardanız!


Bineyidim kır atımın üstüne,


Alıyıdım hançerimi destime,


Gafili varmayız düşman üstüne,


Vakte hazır olun diyenlerdeniz!


Köroğlu'm çıkalım dağlar salına,


At sürelim mal yemezin malına,


Başım koydum arkadaşın yoluna,


Başı dost yoluna koyanlardanız!


FIKRA


 


Temelin oğluna beygir lakabını takmışlar.temel git arkadaşlarına konuş değiştirsinler demiş.oğlan akşam gelmiş lakabımı değiştirdim tay oldum.temel cevaplamış.


ulan sen büyür yine beygir olursun :)


GÜNÜN SÖZÜ


 


Basın hürriyeti, öteki hürriyetlerin emniyet sübabıdır; diktatör hükümetlerden başka hiçbir kuvvet onu kısamaz.GEORGE MASON


YEMEK MENÜSÜ


·          ISPANAK BORANİ


·          MER.ÇORBA


·          YOĞURT


·          BÖREK


 


 


ÇOCUĞUNUZA İSİM


Erkek: AMİR: (Ar.) Er. 1. Mamur eden, şen­lendiren. 2. İmar olunmuş. 3. Devlete ait. 4. Kendisine bağlı görevliler bu­lunan. Amir b. Abdullah b. Mes'ud: Tabiindcndir. İslam fıkıh bilgini.


Kız: AMİRE: (Ar.) Ka. - (bkz. Amir).


MANİ


 


Yaylanın çimenini


Hep toplamış geyikler


Sevdalunun işine


Ne garuşur böyükler


KARİKATÜR


 


BİLMECE


-Hakan Şükür maçta sakatlanınca onu kim taşır?


Cevabı Yarın.


Dünkü Cevap: I couldn't.


 


 


 


 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler

Blog Arşivi