10 Ekim 2011 Pazartesi

6 Eylül 2011

 




 










































Bugün 6 Eylül 2011 8 Şevval 1432 Ağustos: 24 Hızır 124 Yavuz'un Tebrize Girişi (1514) - Balıkesir'in Kurtuluşu (1922) - Seyyid Ahmed Mekki efendi'in vefatı (1967)


HADİS-İ ŞERİF


 


Hikmetli söz, mü'minin yitiğidir. Nerede bulursa onu hemen almaya ehaktır. Ravi: Tirmizi


 


İNGİLİZ CASUSUNUN İTİRAFLARI (2)


 


(Dünden devam) Ebû Hanîfe'yi hafife alır ve "Ben Ebû Hanîfe'den daha iyi biliyorum." derdi. Ayrıca, Buhârî kitabının yarısının bâtıl olduğunu iddia ederdi. Onunla çok yakın bir arkadaşlık kurdum. Daima onu övdüm. Hatta bir gün ona; "Sen Ömer ve Ali'den daha büyüksün. Peygamber şimdi hayatta olsaydı, onları değil seni halîfe tayin ederdi... Ben, İslâmın senin elin üzerinde yenilenmesini ve yükselmesini umuyorum. Islâmı cihâna yayacak biricik âlim sensin!.." dedim.


Kurân-ı kerîmi, eski âlimlere göre değil, kendi fikirlerimize göre tefsir etmeyi kararlaştırdık. Necdli Muhammed'in kadın istediğini biliyor ve ona bir kadın arıyordum. Bakanlığımız tarafından oradaki Müslüman gençleri ifsat etmek için gönderilen İngiliz kadınlarından birini Safiyye ismi ile önce bir haftalık nikâh yaptık. Ben dışardan, kadın içerden onu aldatmaya başladık. İçkinin haram olmadığına da inandırdık ve içirdik.


Hattâ, namazın farz olmadığını da iddia ederek onun inancına şüphe sokmaya çalıştım. Namazlarını aksatmaya başlamıştı. Necdli Muhammed'in omuzundan iman elbisesini yavaş yavaş indirmeye başladım.


Sünnîlik ve Şiiliğin haricinde, kendisine bir yol tutmasını telkin ettim. Onun yularını Safiyye sayesinde ele geçirdim.


Bana bakanlık sekreteri; "Biz İspanya'yı Müslümanlardan, içki ve kadın sayesinde aldık." demişti. Ne kadar da doğruymuş.


FIKRA


 


100 YAŞ bir hayli yaşlı olan fadime ve temele basın mensupları sormuş;kaç yaşındasınız?


87...100 yaşıma kadar yaşayacağım!


bende 87...101 yaşıma kadar yaşayacağım!


neden bir yıl fazla yaşamak istiyorsunuz?


hiç değilse bir yıl kafamı dinlerim :)


GÜNÜN SÖZÜ


 


Meclis, konuşma ve basın hürriyetlerini kısan kanunlar yapamaz. ABD ANAYASASI.


YEMEK MENÜSÜ


·          İZMİR KÖFTE


·          SOSİSLİ MAK.


·          M. SALATA


·          K.PAŞA TATLI


 


 


ÇOCUĞUNUZA İSİM


Erkek: AMİD: (Ar.) Er. 1. Çok hasta. 2. Aşk hastası. 3. Başlıca nokta. 4. Önder, şef, komutan. 5. Diyarbakır'ın eski adı. Ortaçağ'da İslam Türk devletle­rinde kullanılan bazı unvanlar ve me­muriyet isimleri.


Kız: BÜŞRA: (Ar.) Ka. - Müjde, sevinçli haber.


MANİ


 


Ramazana et hürmet!


Ele geçmez ganimet,


Gerekli tedbiri al!


Aksamasın ibadet!


KARİKATÜR


 


BİLMECE


Yeter Çektiğim!


Cevabı Yarın.


Dünkü Cevap: Donar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler

Blog Arşivi